logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
star Bookmark: Tag Tag Tag Tag Tag
Poland

Po zatrzymaniu używaj hamulca ręcznego

pokaż komentarz

@pozytrum: Nie k%??a. Nie ma w tym grama prawdy. Rozj%[email protected] się o słup przy najprawdopodobniej koło 100kmh (patrząc na szkody, bo licznik nie stanął). Dzięki pasom żyje. Połamałem kilka kości włącznie z kręgosłupem, ale bez pasa byłbym mokrą plamą, kierownica byłaby gdzieś na środku kręgosłupa a głowa 5 metrów przed autem. Pasy ratują życie i nie p!???!#cie głupot że jest inaczej. Bo co, bo k%??a żebro i mostek miałem złamany przez pasy? No i chuj, jak bez nich bym nie żył? Ruszcie głową. Pojazd się nagle zatrzymuje. TY w środku JEDZIESZ DALEJ. Pasy cię zatrzymują. Może złamiesz przez to żebra ale to żadna tragedia. A jak cię nie zatrzymają, to zatrzyma się kierownica. Ale jednak chyba lepiej równomiernie rozłożona siła na powierzchni całego przylegającego pasa niż punktowe uderzenie najbardziej wystającej części kierownicy. Stawiam, że trafienie było by na dolnej wysokości żeber. Więc żebra w kawałkach po wbijane w narządy wewnętrzne. Szanse na przeżycie około -1%.

Themes
ICO