logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
star Bookmark: Tag Tag Tag Tag Tag
Poland

Morawiecki szykuje ograniczenie prędkości do 50km/h przez cała dobę.

pokaż komentarz

@highlander: W 2003 roku odnotowano 51.078 wypadków drogowych. W porównaniu z rokiem 2001 kiedy to wydarzyło się 53.799 wypadków liczba ta spadła o 2.721 (-5,1%), a w porównaniu z 2002 rokiem, w którym zanotowaliśmy 53.559 wypadków, liczba ta zmniejszyła się o 2481 (-4,6%). Zmniejszyła się również liczba osób, które zostały ranne w tych wypadkach z 68.194 w 2001 roku (- 6,3%) i 67.498 w 2002 roku do 63.900 w roku 2003 (- 5,3 %).

W okresie od stycznia do grudnia 2002 roku odnotowano 53.559 wypadków drogowych. W porównaniu z rokiem 2000 kiedy to wydarzyło się 57.331 wypadków liczba ta spadła o 3.772 (-6,6%), a w porównaniu z 2001 rokiem, w którym zanotowaliśmy 53.799 wypadków, liczba ta zmniejszyła się o 240 (-0,4%). Zmniejszyła się również liczba osób, które zostały ranne w tych wypadkach z 71.638 w 2000 roku (- 5,8%)

W 2005 roku odnotowano 48 100 wypadków drogowych: • w porównaniu z rokiem 2003, kiedy to wydarzyło się 51 078 wypadków, liczba ta spadła o 2 978 (-5,8%), • w porównaniu z 2004 rokiem, w którym zanotowaliśmy 51 069 wypadków, liczba ta zmniejszyła się o 2 969 (-5,8%).

Tak jak podejrzewałem - wprowadzenie ograniczenia do 50 nie spowodowało żadnej różnicy. Liczba wypadków malała w stałym tempie bez żadnej różnicy. Natomiast zapewne wzrosły wpływy z mandatów.

A skąd to wiedziałem? Gdyby zmniejszenie prędkości wpłynęłoby chociażby w minimalnym stopniu na poprawę bezpieczeństwo - rowerowi pederaści krzyczeliby na całe gardło "ograniczyć prędkość, bo to działa!!!!!"

Themes
ICO