Poland

Grupa Maspex przejęła licencję na markę Nestea

Na bazie podpisanej umowy licencyjnej spółki z Grupy Maspex posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.

Licencję marki Nestea posiadała poprzednio Hoop Polska. Firma przejęła ją na początku 2018 roku od Coca-Coli, która w swoim portfolio zastąpiła Nestea nową marką Fuzetea.

Grupa Maspex już współpracuje z Nestlé

W czerwcu 2019 roku Grupa Maspex podjęła już współpracę z Nestlé Waters (do którego należy Nestea) w zakresie partnerstwa dystrybucyjnego i produkcyjnego w celu wprowadzenia marki Nestea na rynki: rumuński, bułgarski i węgierski. Na tych rynkach Nestea dołączyła do oferty takich marek Maspeksu jak: Tymbark, Tedi, Ciao, Bucovina, Queen’s, Velingrad, Topjoy, Kubu, Apenta, Olympos.

Od stycznia 2020 roku produkty Nestea są dystrybuowane również Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Estonię.

Nestea oferowana jest w sprzedaży w kilku wariantach - brzoskwiniowym, cytrynowym oraz zielonej herbaty o smaku cytrusowym. Ostatnią dużą aktywnością marketingową marki była kampania z 2015 roku „Weź łyk wolności!”. Za jej realizację odpowiadały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Maspex w swoim portfolio soków i napojów posiada marki Tymbark, Kubuś, Dr. Witt, Tarczyn, Tiger i Caprio.

Football news:

Lampard on the cancellation of city's ban: I Never hoped that an extra team would get into the Champions League
Thibaut Courtois: to take the title, you have to suffer. It is not easy to win every match
Antonio Conte: I will not hesitate before leaving if Inter are not happy with what I am doing
Diego Godin: Inter will do everything to keep second place. Now we need to think about how to catch up with Juventus
Harry Maguire: Manchester United want to fight for trophies
Zidane on the victory over Granada: real suffered as a team. Two more games, we haven't won La Liga yet
Real have won 11 games with a minimum score in La Liga for the first time in 11 years