pokaż komentarz
Letnie paliwo lub chrzczone, wadliwe czujniki temperatury oszukujące sterownik świec żarowych, spalony sterownik świec żarowych, spalone świece żarowe, kompresja, lejące wtryski, gęsty olej lub źle dobrany, zużyty rozrusznik , słaby akumulator lub nie doładowany, upływ prądu przez wadliwą instalację elektryczną i odbiorniki prądu, słaby styk na masie lub przerwana, uruchamianie z zapalonymi światłami, radiem, nawiewem, grzaniem dupy i co tam jeszcze macie co wp!#@$!%a prąd, za mały akumulator, alternator zamiast 14-14,4 ładuje 12-13,4 , niedrożny filtr paliwa, zatkany smok parafiną w zbiorniku paliwa, nieszczelność układu paliwowego, wadliwy zawór zwrotny paliwa i cofające się paliwo do zbiornika, pompa paliwa w zbiorniku, zły urok somsiada mendy złodzieja ( brak czerwonej kokardki lub nie opity samochód).