Poland

Zero kompromisów wobec łamania prawa

Jako brana e-papierosw oraz odpowiedzialni handlowcy chcemy si skutecznie przeciwstawi niezgodnym z prawem praktykom. Czyli sprzeday tych produktw nieletnim mwi Steven Harvie, Country Manager Poland & Baltics, British American Tobacco.

Materia powsta we wsppracy z BAT

Na pocztku wrzenia naleca do British American Tobacco sie eSmoking World rozpocza oglnopolsk kampani pod hasem Zero kompromisw". Komunikat jest oczywisty: przestrzegajmy zakazu sprzeday e-papierosw nieletnim. Dlaczego terazi dlaczego nawoujecie do czego, co jest przecie zapisane w polskim prawie?

W sieci eSmoking World nie sprzedajemy adnych znajdujcych si w ofercie produktw osobom nieletnim. Dotyczy to zarwno e-papierosw, pynw do nich (liquidw), jak i wszystkich akcesoriw. Ale ten problem istnieje mimo obowizujcych przepisw. Zaplanowanie pocztku kampanii na pierwsze dni wrzenia, miesica, ktry kojarzy si nam wszystkim z trosk o dobre, bezpieczne rozpoczcie roku szkolnego, dodatkowo ma zwraca uwag na konieczno chronienia modziey przed dostpem do nikotyny.

Praktyka, ktr wprowadzilicie w punktach sieci, jest o tyle restrykcyjna, e wykracza nawet ponad to, co wprost wynika z obowizujcych przepisw...

Potwierdzam. I chc podkreli, e w sieci eSmoking World nie sprzedajemy absolutnie adnych znajdujcych si w naszej ofercie produktw nieletnim. Co wicej, w naszych punktach nie sprzedajemy produktw dorosym, jeli mamy najmniejsze podejrzenie,

e wyroby temog by kupione z przeznaczeniem dla osoby nieletniej. Dziki kampanii i dziaaniom komunikacyjnym chcemy pokaza nasze dobre praktyki i zachci innych do podobnej postawy.

Jak skal dziaa przewidujecie?

Nasze produkty s dostpne w ok. 600 punktach sprzeday oraz 8 tys. sklepw i stacji benzynowych. W DNA naszej firmy wpisane s odpowiedzialno i przestrzeganie obowizujcego prawa, chcemy wic, by nasi pracownicy, ale rwnie partnerzy biznesowi, podzielali te wartoci. Wierz, e tak jest i bdzie. Bdziemy zaszczyceni, mogc komunikowa w ramach naszych dziaa informacyjnych, e pozyskalimy nowego partnera kampanii i sojusznika w walce z problemem dostpu nieletnich do nikotyny.

Kto jest adresatem kampanii i jak firma definiuje jej cel?

Apelujemy do wszystkich przedsibiorcw oraz ich pracownikw, ktrzy oferuj wyroby nowatorskie i e-papierosy. Do udziau w kampanii Zero kompromisw" zapraszamy zarwno przedstawicieli brany e-papierosw, producentw, sprzedawcw, jak i sieci handlowe. Niezwykle wana jest tu solidarno i poczenie si, by mona byo liczy na rzeczywiste, wymierne efekty podjtych dziaa. Dziaajc wielotorowo zarwno jako brana e-papierosw, jak i odpowiedzialni handlowcy chcemy si skutecznie przeciwstawi niezgodnym z prawem praktykom. Liczymy, e uda si nam wsplnie tworzy lepsze jutro.

A wspomniane lepsze jutro" to przecie nazwa wdroonej wiosn tego roku nowej strategii firmy...

To prawda. Lepsze jutro to rwnie zapewnienie zrwnowaonego rozwoju, dlatego chcemy zrealizowa szereg zobowiza rodowiskowych i spoecznych, wrd ktrych jest osignicie do 2030 r. neutralnoci pod wzgldem emisji dwutlenku wgla. Jako wiodcy w brany tytoniowej midzynarodowy koncern mamy pen wiadomo globalnego wpywu i znaczenia wysokich standardw, a take odpowiedzialnoci spoecznej.

Materia powsta we wsppracy z BAT

Football news:

Moyes on the spectators in the stadiums: People watch matches in cinemas, why can't they do it on the street?
Gerard Pique: Extending a contract and signing a burofax are two different things. I defended the Interests of the team
Thibaut Courtois: Messi and Ronaldo are some of the best players in history
Jack Wilshere: Everyone thinks I'm 30-31, not 28. I Feel like I can still do a lot
Pierre-Emerick Aubameyang: Africa deserves better, deserves justice
Adrian on van Dijk's injury: Pickford had almost no chance to block the shot-only to cause an injury. You can't make such tackles
Courtois on Real Madrid: the Best team in the world. We are here to win more trophies