logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo
star Bookmark: Tag Tag Tag Tag Tag
Poland

Ubrania sportowe Cardio Bunny w sklepach Biedronka. Kontrakt na 1,78 mln zł

W ofercie sieci sklepów Biedronka znajdą się komplety dresów (spodnie i bluzy - każde w cenie 69 zł), legginsy (49,99 zł) oraz t-shirty i topy (39,99 zł) marki Cardio Bunny. Kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży.


W grudniu ub.r. HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek wieczorowych marki Sugarfree.


- Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach - stwierdził Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży w HubStyle.

Kolekcja ubrań sportowych Cardio Bunny będzie dostępna w wybranych sklepach Biedronka od poniedziałku 20 stycznia br. do soboty 1 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

Themes
ICO