
Znany na rynku luksusowym sklep Moliera2 podczas pandemii pozwoli³ mniejszym markom do u¿ywania swojej platformy. Skorzysta³o ponad 150 firm.
Pandemia spowodowa³a obok pogr¹¿enia wielu biznesów w biznesie zachowania jakich wczeœniej trudno by³o oczekiwaæ. Kryzys uderzy³ szczególnie mocno w polsk¹ bran¿ê modow¹, wiêkszoœæ sklepów stacjonarnych miesi¹cami musia³o byæ zamkniête. W trudnej sytuacji znalaz³o siê wielu polskich projektantów, którzy w du¿ej czêœci nie mieli platform internetowych. Dlatego sklep internetowy Moliera2.com umo¿liwi³ dotychczasowej konkurencji mo¿liwoœæ sprzeda¿y na swojej platformie. Trwaj¹ca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotka³a siê
z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.
- Po³¹czyliœmy si³y z ponad 150 markami, sprzedaliœmy kilkadziesi¹t tysiêcy ubrañ i akcesoriów, a na nasz¹ platformê dodaliœmy rekordow¹ liczbê produktów. Projekt jest ogromnym development manager Moliera2.com. - Zainteresowanie wœród przedsiêbiorców przeros³o nasze pocz¹tkowe oczekiwania. Ca³y czas przyjmujemy zg³oszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje. Firma podaje, ¿e do listy marek wkrótce do³¹cz¹ kolejne.