Poland

Jay-Z sprzedaje swoją markę szampana Armand de Brignac koncernowi LVMH

Kwota transakcji między Jayem-Z i LVMH nie została ujawniona. Koncern nie komentuje szczegółów finansowych transakcji. Wiadomo jedynie, że raper po odsprzedaży poły udziałów, będzie dalej uczestniczył w procesie produkcji marki szampana Armand de Brignac.

Shawn Carter (tak naprawdę nazywa się Jay-Z) inwestycję w Armand de Brignac rozpoczął w 2006 roku i zwiększył swój udział w 2014 roku. Marka znana jest z charakterystycznego logotypu łopaty na środku butelki. W 2019 roku sprzedało się 900 tys. butelek szampana Armand de Brignac.

Jay-Z współpracuje z LVMH

- Jesteśmy przekonani, że sama potęga globalnej dystrybucji Moët Hennessy, niezrównana moc naszego portfela i długoletnie doświadczenie w rozwijaniu marek luksusowych dadzą Armand de Brignac siłę, której potrzebuje, aby jeszcze bardziej rozwijać się i wzrastać - komentuje Jay-Z.

Phillippe Schaus, prezes grupy alkoholowej LVMH Moët Hennessy, powiedział, że firma była zainteresowana marką artysty ze względu na jej atrakcyjność dla "globalnego i zróżnicowanego konsumenta dóbr luksusowych". - Armand de Brignac łamie bariery i odzwierciedla współczesny luksus, zachowując jednocześnie tradycje regionu Szampanii - ocenił Schaus.

Football news:

Mbappe dancing on the table 🕺 Watch as PSG celebrate their semi-final exit with passion
Pochettino on reaching the semi-finals: It's all down to the PSG players. I missed the adrenaline
Manuel Neuer: Bayern should have played better in Munich. We missed a lot of chances
Hans-Dieter Flick: Bayern lacked the final touch in attack. Congratulations to PSG
PSG President: We have invested a lot in the club to win the Champions League. Neymar and Mbappe have no reason to leave
Tuchel about 0:1 with Porto: Maybe not the best game to watch. Chelsea deserved to win after 180 minutes
Neymar on reaching the 1/2 Champions League: We knocked out the winner of the tournament. Now PSG should always strive to reach the semi-finals