Rozwijanie hoteli w³asnych to g³ówny kierunek, w jakim po pandemii pod¹¿aæ bêdzie DER Touristik. Koncern utworzy³ w³aœnie nowy dzia³ DER Touristik Group Hotel Division.
Dla DER Touristik jednym z najwa¿niejszych elementów strategii odbudowy po pandemii koronawirusa bêdzie dzia³alnoœæ hotelowa – donosi niemiecki portal bran¿y turystycznej Touristik Aktuell. Koncern utworzy³ nawet oddzielny dzia³, który ma siê zajmowaæ rozwijaniem sieci hoteli w³asnych. Mowa o DER Touristik Group Hotel Division na czele którego jako prezes stan¹³ Georg Schmickler.
Jak t³umaczy prezes DER Touristik Group Sören Hartmann, firma chce otworzyæ swoje marki hotelowe na nowych partnerów i inwestorów i w ten sposób kontynuowaæ ekspansjê. Cel ten Schmickler bêdzie realizowa³ we wspó³pracy z mened¿erami odpowiedzialnymi za poszczególne dzia³y DER Touristik Hotels & Resorts, który zarz¹dza markami Sentido, LTI, Calimera, Primasol, Cooee, Playitas i Aldiana.
Prezes nowo utworzonego dzia³u z firm¹ zwi¹zany jest od wielu lat, ostatnio jako starszy wiceprezes odpowiedzialny za strategiê segmentu turystycznego koncernu.